FAQ

 

Min brik virker ikke?

  • Har du et formiddagsabonnement kan du kun tilgå centeret inden for den aftalte tid.
  • Lyser scanneren grøn med et kort bip, er din brik registreret. Døren åbner ikke, hvis du ikke har betalt for perioden, har sat dit medlemskab på pause eller du har opbrugt dine klip på klippekortet.

Må jeg få en rundvisning?

  • Du kan altid får en rundvisning i centeret. Skriv via Facebook eller på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. så finder vi et tid.

Må jeg medbringe en ven?

  • Nej det må du ikke. Dit medlemskab er personligt. Overtrædelse af dette kan medføre annullering af dit medlemskab. Dog kan der efter aftale med personalet betales  45 kr. for enkelt trænings gang via Mobile Pay. Se nummeret på den sorte opslagstavle ved indgangen. 

Jeg har glemt noget i centret?

  • Glemte sager kan findes på badeværelset (bænken - nederste hylde). Værdifulde - personlige ting kan afhentes ved personalet efter aftale. Skriv på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

En maskine er gået i stykker?

  •  Skriv til os via Facebook eller på mail Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., så kigger vi på det hurtigst muligt.

Jeg er en tidligere medlem og har en gammel brik?

  • Vi kan sagtens aktivere din chip på ny, hvis du vil opstarte dit medlemskab igen.
  • Vi modtager gerne de gamle deaktiverede chip. Man skal blot lægge den i vores postkasse ved bagdøren, ved OK tanken. Chippen bliver enten destrueret eller genanvendt.